reklama

Za vzniknuté meškanie sa Vám ospravedlňujeme...

Pred nedávnom som sa dozvedela, že vlaky spoločnosti Regiojet majú v priebehu budúceho roku zrušiť svoju prevádzku na Slovensku. Táto informácia ma veľmi sklamala. Som matka, no stále i študentka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (42)

Študujem na dennom štúdiu, takže rýchlikom cestujem dvakrát do týždňa, aby som aspoň cez víkend mohla byť so synom. Mám síce vlaky zadarmo, no i napriek tomu oveľa radšej cestujem so spoločnosťou Regiojet. Moja trasa je Poprad – Leopoldov a i keď internetová stránka www.cp.sk pri rýchlikoch ŽSR uvádza, že rýchlikom bude táto cesta trvať tri hodiny a štyridsaťosem minút, ešte som necestovala kratšie ako päť hodín. To i napriek tomu, či cestujem v pondelky a piatky ( kedy sa samozrejme prepravuje najviac študentov ), alebo iný deň v týždni, keď rýchliky nebývajú až také plné. So spoločnosťou Regiojet cestujem na trase Poprad – Trnava a i keď na stanici ohlásia meškanie, cesta trvá necelé štyri hodiny. To je o dosť menej, keď sa niekam ponáhľate!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale to je typické pre naše Slovensko. Všetko, čo je dobré musíme hneď zničiť. Štát by sa mal tešiť, že takýto prepravca na Slovensko zavítal, že svojím občanom ponúka komfort a konečne služby a úroveň cestovania, za ktoré sa pred zahraničnými návštevníkmi nemusíme hanbiť.

Ako som už spomínala, mám syna. Za rodinou pravidelne cestujeme na východ. S manželom sme sa raz rozhodli, že raz namiesto auta, vyskúšame cestu s IC Regiojet. Od vtedy cestujeme len takto. Cesta ubehne rýchlo a nemáme starosti ako zabaviť syna, keďže detské kupé je plné hračiek pre deti, pre staršie decká je tam k dispozícii televízor s rozprávkami, či pesničkami a samozrejme je priestranné, takže deti sa v ňom vyhrajú a nepotrebujú pobehovať po chodbách vlaku. A detské kupé ŽSR? Podľa mňa ma názov detské len preto, že sú po dverách pokreslené zvieratká a iné obrázky. Žiadne hračky, malý priestor. Klasické kupé akurát tak obohatené o stolík, na ktorom sa dajú hrať spoločenské hry, čo napríklad dvojročné dieťa vôbec nezaujíma.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak sa teda milé Slovensko opäť vráťme k našim rýchlikom, k preplneným vozňom, k známej vete : „ Za vzniknuté meškanie sa Vám ospravedlňujeme...“, k neochotnému personálu, k predraženým lístkom v rýchlikoch IC, k drahému občerstveniu...

Kým tu je Regiojet, ŽSR sa aspoň trochu vylepšujú, aby sa vyrovnali konkurencii... Ale potom?

Zuzana Pankuchová

Zuzana Pankuchová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Aká som, taká som, som jednoducho žena. Keď sa mi chce smiať, smejem sa ako pojašená. ( Jacques Prévert ) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu